Isnin, 2 September 2013

Majlis Perkahwinan Anak Buah - Rembau (Part 5)

 Bersama Abang & Kakak Ipar, ibuku & ibu mentuaku...
 Gambar kenangan bersama pasangan pengantin dan Kakak Ipar - Kak Lina

 Sembang-sembang .....
 Bila melihatkan pasangan pengantin bahagia...aku turut tumpang gembira. Aku harap perkahwinan ku jua kekal hingga ke akhir hayat. Aku juga sentiasa berdoa semoga rumah tangga yang kubina atas dasar cinta kekal selama-lamanya (tahun nie telah mencecah 23 tahun usia perkahwinan)...Semoga Allah swt dapat dapat memberi perlindungan kami suami isteri begitu juga dengan keluargaku. Aku memang cukup bahagia kerana dipertemukan jodoh dengan my hubby. Bagi aku my hubby is the BEST PERSON dalam kehidupan ku... Aku berjanji pada diriku akan sentiasa disampingnya walau apa jua rintangan yang mendatang....I LOVE YOU hubby.....forever...in sya Allah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan